Ο Ευαγγελικός λόγος, καθρέπτης!


Ξέρεις γιατί βοηθώ, και τους φτωχούς μουσουλμάνους;
...έλεγε ένας νεαρός χριστιανός σε φίλο του. -Γιατί είπε ο Χριστός, ότι αν συγχωρείς, θα σε συγχωρέσει, και ανάλογα την αυστηρότητα που κατακρίνεις ξένο δούλο, έτσι και εσύ θα κριθείς. 
Είπε να μην κατακρίνουμε καθόλου, και να αγαπάμε μέχρι και τον εχθρό μας. 
Και σταυρώθηκε για όλους μας, για Εβραίους, για μουσουλμάνους, για ιθαγενείς, για όλους τους ανθρώπους. 
Δεν θυμάμαι πως τα έχει πει ακριβώς ο Χριστός, και αυτό ακόμη με τρομάζει, και θέλω να με συγχωρέσει ο Χριστός, που κι αν ονομάζομαι χριστιανός, δεν ξέρω την πίστη μου την αληθινή, σωστά. 

Ενώ ο φτωχός μουσουλμάνος, αν είναι καλός άνθρωπος, έχει περισσότερα ελαφρυντικά από μένα, που εγώ τα ξέρω όλα, την Αλήθεια, και όμως δεν τα εφαρμόζω. Μήτε έχω τον ζήλο, του δυστυχή για την πλάνη του, μουσουλμάνου, να προσεύχομαι συνεχώς στον αληθινό Θεό Χριστό μου. 
Πρόσεχε φίλε μου, γιατί ο Χριστός δεν θέλει να θυσιάζουμε ανθρώπους, εαυτούς θέλει να θυσιάζουμε, τους κακούς εαυτούς μας, να υπηρετούμε αδερφούς, όλους σαν εαυτούς μας, και Χριστό να ζητάμε. 
Ο Χριστός τότε και διάκριση μας δίνει, και μας προστατεύει, και δεν ντροπιάζει κανέναν, κάπως έτσι λέει κάπου στο Ευαγγέλιο...


Σχόλια

Δημοφιλείς αναρτήσεις

Εικόνα

Εβδομαδιαίο Πρόγραμμα Ιερών Ακολουθιών κατ’ οίκον λόγω της χαλεπής Λοιμώξεως και της Προασπίσεως των Συνόρων της Πατρίδος μας